***以下中文為喵臉米菲親手翻譯,如欲引用請註明出處***
Let me go

I don't wanna be your hero
I don't wanna be your big man
I just wanna fight with everyone else
Your masquerade
I don't wanna be a part of your parade
Everyone deserves a chance to
Walk with everyone else
放我自由吧,我不是你的英雄
也不是你的大男人
我只想為別的事闖蕩

我不想成為你偽裝生活的一部份
每人都該堅持點別的夢想並與之同行
While holding down
A job to keep my girl around
Maybe buy me some new strings
And her a night out on the weekend
We can whisper things
Secrets from our American dreams
也許等我定下來把某個女孩留在我身邊
我會買個新琴弦
和她在週末夜晚閒聊呢喃著屬於我們的美國夢
Baby needs some protection
But I'm a kid like everyone else
嬰兒都需要保護
但我跟別人沒有不同我也只是個小孩而已

So let me go
I don't wanna be your hero
I don't wanna be a big man
I just wanna fight with everyone else
所以讓我走吧
我不想成為你的英雄
也不想成為一個漢子

我只想為別的事闖蕩
So let me go
I don't wanna be your hero
I don't wanna be a big man
I just wanna fight with everyone else
所以讓我走吧
我不想成為你的英雄
也不想成為一個漢子
我只想為別的事闖蕩
Your masquerade
I don't wanna be a part of your parade
Everyone deserves a chance to
Walk with everyone else
我不想成為你偽裝生活的一部份
每人都該堅持點別的夢想並與之同行
**************************************************************
不想被世俗綁住,只想做點自己想做的事
這大概就是主角的心情吧
非常適合還不想婚的男性大聲唱給她聽(誤)
話說當年的我還不想定下來(遠目...)
後來我的初戀吃了回頭草被肉食女給追走了
(咦,關於我的初戀原來是個草食男被肉食女把走的悲情故事?冏)

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 喵臉米菲 的頭像
    喵臉米菲

    喵臉米菲的異想世界

    喵臉米菲 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()